Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Nordisk IPTV

Nordisk IPTV Återbetalningspolicy

Gällande datum: [25-10-2024]

På Nordisk IPTV är vi engagerade i att tillhandahålla en pålitlig och trevlig upplevelse. Vi förstår att saker och ting ibland inte går som planerat, så vi har en enkel återbetalningspolicy på plats för att säkerställa rättvisa.

1. Omedelbar digital leverans

Som en digital streamingtjänst levereras vårt innehåll direkt efter prenumeration, och på grund av detta återbetalas avgifterna i allmänhet inte. Vi finns dock här för att hjälpa till om något inte fungerar som det ska.

2. Hur vår återbetalningsprocess fungerar

Om du upplever problem med vår tjänst:

  1. Kontakta oss: Kontakta vårt supportteam på Support@nordiskiptv.com.se med detaljer om problemet.
  2. Felsökning och support: Vi kommer att arbeta nära dig för att felsöka och lösa problemet. Vår prioritet är att få din tjänst att fungera smidigt.
  3. Beslut om återbetalning: Om vi inte kan lösa problemet inom rimlig tid erbjuder vi en fullständig eller delvis återbetalning baserat på de specifika omständigheterna.

3. Berättigande till återbetalning

Återbetalningar kan utfärdas om:

  • Tjänsten är otillgänglig: Vi kan inte återställa åtkomsten till tjänsten inom en rimlig tid efter felsökning.
  • Ihållande problem: Tekniska problem hindrar dig från att få tillgång till tjänsten och vårt supportteam inte kan lösa dem.

4. Situationer som inte berättigar till återbetalning

Återbetalningar ges i allmänhet inte för:

  • Problem som inte är relaterade till Nordisk IPTV-tjänsten, t.ex. kompatibilitet med användarens enhet.
  • Avbrott eller dålig prestanda på grund av lokala nätverksproblem eller internetanslutning.
  • Fall där felsökningshjälp har nekats.

5. Begäran om återbetalning

Om du anser att du är berättigad till en återbetalning efter felsökning, vänligen skicka ett e-postmeddelande till oss på Support@nordiskiptv.com.se med dina kontouppgifter och en sammanfattning av problemet. Återbetalningar, om de godkänns, kommer att behandlas tillbaka till din ursprungliga betalningsmetod inom [5-10 arbetsdagar].

6. Kontakta oss

Om du har några frågor eller om du upplever problem är vi här för att hjälpa till!

E-post: Support@nordiskiptv.com.se